Solusi Kepada Penjagaan Wajah Saya Agar Tampil Lebih Berseri

Jenama Marysharon merupakan kejayaan inovasi "Timur bertemu Barat" atas usahasama yang dijalinkan antara negara Perancis (menerajui R & D dalam perumusan produk) dan China (pasaran dan menjalankan A & P melalui HQ Asia yang berpangkalan di Guang Zhou). Untuk pengetahuan semua produk Marysharon telah diujikaji sebanyak 120,000 kali dalam ujian klinikal dan akhirnya 8 paten dapat dikeluarkan. Tidak hairanlah atas penyelidikan secara konsisten, Marysharon telah berjaya memenangi "Anugerah Jenama Paling Berpotensi" pada tahun 2014 dan mencapai 1.000 juta RMB angka jualan pada separuh tahun kedua 2014.


Terdapat 4 produk utama yang telah dilancarkan iaitu:

· Marysharon Spa Sleeping Mask 
(dijual 10 botol per / min di seluruh dunia)


· Essence Marysharon Queen Radiance Mata 
(keputusan yang luar biasa dengan percubaan 5000 wanita di negara China)

· Marysharon Collagen Hydrating Mask (100% sutera topeng dengan perakuan)

· Marysharon Queen Arang Pembersihan Mask (Produk Star of 2015)

Malaysia telah dilantik sebagai rakan kongsi jenama eksklusif ini dalam dalam membangun, mengedar dan memasarkan produk Marysharon. Sebagai mengiktiraf pasaran perintis ini, Marysharon telah mengundang superstar Hong Kong iaitu Julian Cheung Chi-lam sebagai tetamu khas di hari pelancaran rasmi Marysharon di Malaysia pada awal bulan Ogos.

Jadi kalau uolls semua berminat nak temui Chi Lam, jangan lupa beli produk Marysharon sekurang-kurangnya RM200 dan berpeluang bertemu superstar dari Hong Kong yang turut mendapat tempat di hati rakyat Malaysia ini..

Saya telah mencuba sendiri "Queen Radiance Eye Essence" selama seminggu.

Apa yang menarik selain dari keberkesanan produk ini, kita dapat lihat sendiri pembungkusan yang didatangkan dengan begitu esklusif :)

 Cara pemakaiannya sangat mudah..

 Hanya picit..

Dan ratakan di bahagian bawah mata...
Biasanya say aakan memakai produk ini sebelum tidur dan waktu pagi ketika sedang siap untuk pergi ke kerja..
Mudah dan sangat praktikal...

Saya sebenarnya mengalami masalah lebam di bawah mata agak teruk. Ini mungkin disebabkan gaya hidup saya yang tidur hanya dalam 4 jam sehari. Tapi setlah saya menggunakan produk ini selama seminggu, saya dapati garis halus kedutan di bawah mata semakin berkurang. Dan paling penting ruang lebam di bawah mata juga semakin kurang...

Sangat menyerlah perubahannya.

Marysharon juga sangat menekanka kualiti tanpa kompromi, menggunakan teknologi tinggi dan mampu menghasilkan produk yang terbaik, Selaras dengan tujuan Marysharon untuk memenuhi impian pelanggan terutama mendapat kesempurnaan dan kecantikan kulit pada harga yang berpatutan.

 "A Queen Pampering Everyone"

Keterangan lanjut boleh layarai FB : https://www.facebook.com/marysharonmalaysia?fref=ts
Solusi Kepada Penjagaan Wajah Saya Agar Tampil Lebih Berseri Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 01, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.