FITTI Kini Diperbaharui Memberi Keselesaan Terbaik Untuk Setiap Bayi!

     Jenama lampin buang Fitti memperkenalkan beberapa ciri unggul baru termasuk Pita Mudah Lekat dengan pelekat Velcro yang memudahkan ibu-ibu melekat berulang kali untuk pemakaian lampin yang muat dan selesa, reka bentuk lampin baru yang comel berwarna-warni, dan diperbaharui dengan Lapisan Telus Udara agar kulit bayi tetap segar dan kering. Dengan ciri-ciri baru ini, ibu-ibu sekarang boleh menikmati lebih banyak faedah daripada Fitti pada harga yang berpatutan berbanding dengan jenama-jenama lain yang ditawarkan oleh lampin pakai buang segmen bajet di pasaran.



Ciri-ciri lain yang menarik adalah Pelapik Pinggang Elastik yang memberikan keselesaan kepada bayi dengan pemakaian lampin yang muat dan selesa, Pencegah Kebocoran Tegak yang memberikan perlindungan daripada kebocoran cecair di bahagian tepi lampin serta kelembutan ala kain untuk keselesaan terbaik. Daya serapa gel yang tinggi juga memastikan cecair dikunci dan diserap dengan cepat bagi melindungi kulit halus bayi dari kerengsaan dan ruam.

Fitti boleh didapati dalam pelbagai saiz pek, termasuk Pek Travel, Pek Regular, Pek Nilai dan Pek Jumbo. Harga setiap pek dan saiz adalah seperti di bawah:
Saiz Pek
S
3-7kg
M
5-11kg
L
10-14kg
XL
Lebih 13kg
Pek Travel
10 keping
9 keping
8 keping
6 keping
Pek Regular
26 keping
22 keping
18 keping
15 keping
Pek Value
54 keping
46 keping
38 keping
32 keping
Pek Jumbo
84 keping
72 keping
60 keping
52 keping

Dapatkan Fitti di pasaran!
FITTI Kini Diperbaharui Memberi Keselesaan Terbaik Untuk Setiap Bayi! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 15, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.